In Watermelon Sugar

الآن کار ضایعیه که دارم این پستو مینویسم؟ شاید. شاید بعدن پاکش کنم. البته چه فایده، هر چقدرم پاکش کنم تا دنیا دنیاس مثه یه جعفری خشک شده که چسبیده کف بشقاب و کنده نمیشه، این پست هم فیدش میره توی گودر و تا دنیا دنیاس اونایی که بخوان میتونن به من بخندن و ریسه برن. اما خب منم سرمو پایین نمیندازم.

 

من قند قزل آلا نمیخوندم چون آدم استاتیک و گند دماغی هستم. اما انقدر همه جا بود که مقاومت فایده نداشت. انقدر هی همه به به و چه چه کردن که با دماغ سر بالا رفتم ببینم «حالا چی نوشته». رفتم که ایراد بگیرم. طولانی مینوشت. اولش رسمی شروع میکرد و بعد عامیانه میشد. پوف. یعنی اولیه ها رو هم بلد نیست. بعد هم که اسمش. اصن ینی چی قند قزل آلا؟ ینی میخواد بگه براتیگانه؟ بعد آروم آروم شروع کردم. دو تا پاراگراف میخوندم. سعی میکردم به رو خودم نیارم ولی عین سگ له له میزدم که بقیه شو بخونم، اما خوبیت نداشت. چاییمو میذاشتم. دمب توت خشکامو می کندم، یه دونه شو بر میداشتم و لای شست و سبابه ام ورز میدادم. بعد با ملچ مولوچ می جویدم. یه قلپ چایی. یه ذره کله مو میخاروندم. اما خب چقدر؟ پوست کله مو بکنم؟ راه نداشت، باید بقیه شو میخوندم. میکشه آدمو لامصب. ساده مینویسه ولی لوس نیست. از خودش مینویسه ولی زرد نیست. میخندونتت ولی با تصویر موقعیت، نه با جوک گفتن. میبرتت بالا. بعد اونجایی که انتظارشو نداری با یه جفت کشیده افسری میکشدت پایین لای گند و کثافت های زندگی. لای مریضی ها و بی پولی ها و عاشقی ها و آرزوهای قشنگ قشنگ.

 

خسته ات نکنم. یه عده باکلاسن. یه عده زور میزنن باکلاس باشن. یه عده با نمک هستن. یه عده زور میزنن بانمک بشن. یه عده هم خودشون هستن. روزمره، مثل من و تو. و دوست داشتنی. به نظرم قند قزل آلا نمادی از این دسته وبلاگ هاست. اولیش نیست، آخریش هم نخواهد بود، بهترین هم نیست. ولی به نظرم نماینده خیلی خوبی هستش واسه این سبک. الآن هم موقعیتی شده تا صدامون شنیده بشه. من که بهش رای دادم:

http://thebobs.dw-world.de/en/nominations/?cat=20

9 Responses to “In Watermelon Sugar”


  1. 1 زیتا مارس 31, 2011 در 3:16 ب.ظ.

    مهندس جان توی یه وبلاگی که تازگی های می خونم، ملت نا غافلی درباره تو کامنت گذاشته بودن. گفته بودن که وقتی دانشجو بودی ماتیز داشتی و چه و چه و چه. از وقتی اینو خوندم اولین چیزی که با دیدن وبلاگت برام تداعی می شه یه خرس قهوه ایی بی اعصابه که داره به زور خودش رو توی یه ماتیز مسی می چپونه.

  2. 2 مهندس بيكار آوریل 1, 2011 در 2:14 ق.ظ.

    اي ول خوشم اومد با جنبه اي…
    همين انتظار هم ميرفت…
    مي خوامت!

  3. 3 مهندس بيكار آوریل 1, 2011 در 2:16 ق.ظ.

    آقا اين عنوان اين پست رو تفسير ميفرماييد؟
    واترملون كه ميشه هندونه!؟

  4. 5 سید محمد حسن آوریل 1, 2011 در 10:01 ب.ظ.

    لبخند زندگی…
    بازگشت یا شروعی دیگر؟!

  5. 6 مهندس بيكار آوریل 1, 2011 در 10:40 ب.ظ.

    آقا ممنون
    خدا ويكي رو واسه وا كلاته اي ها نگه داره!
    http://en.wikipedia.org/wiki/In_Watermelon_Sugar

  6. 7 ساناز آوریل 3, 2011 در 4:38 ب.ظ.

    وقتی بلاگر محبوبم بلاگر محبوب ترم را دوست دارد من کیفور می شوم…

  7. 8 حسین آوریل 4, 2011 در 4:04 ق.ظ.

    چقد خوب که میدونی چی خوشحالت میکنه مهندس و چجوری میخای ادامه بدی خوش به حالت :(


  1. 1 BOBs « Zadsarv دنبالک در مارس 31, 2011 در 1:22 ب.ظ.

پاسخی بگذارید

KHERS’s Twitter

  • RT @i_entry: کاش مثل قدیم دوباره خرس حمله کنه به تایملاین. 1 day ago
  • تنها خوبى اينترنت ضعيفم اينه كه توى اينستا همون عكساى محو رو لايك ميزنم و سر ميدم ميرم پايين زودتر كارم تموم شه. 5 days ago
  • بعلت ترک سیگار شامه‌م انقدر تیز شده که گاهی فکر می‌کنم این دیگه دماغ نیست، شمشیره. 6 days ago
  • قاطی کردن سالاد کهنه و نو جرمه. 6 days ago
  • اصل پول و سود پول دو تا چيز متفاوتن. 1 week ago

بایگانی

Blog Stats

  • 1,089,955 hits

grizzly.khers@gmail.com


