10:02 Sobh

همون ده صبح که شال گردنم رو شل کردم، رسیدم سر چهار راه. صد متر جلوتر یه آمبولانس بود و یه ماشین پلیس و همچنین یه ماشین سیاه گشت ارشاد دانشگاه. یه پسره سیاتو دم شون وایساده بود. دگمه های پیرهنش باز بودن و من سیکس پکش رو میدیدم، و با خودم فکر کردم که چقدر دوست دارم همینطور وایسم –توی این هوای ملس بهاری، تکیه بدم به تیر چراغ برق- و سیکس پک اینو تماشا بکنم. ینی صبح وسط هفته اوردوز کرده؟ حمله قلبی داشته یا چی؟ جلوتر که رفتم دیدم صورتش خونیه انگار که دعوا کرده. بعد تازه دیدم اونورتر یه نره خر دیگه هم وایساده. لابد هم خونه ایشه. بی شرف زده بود لت و پارش کرده بود. احتمالن سر هیچی، مثلن چرا شتک زدی دور توالت و پاک نکردی. کاشکی انقدر همه سرشون توی لاک خودشون نبود. کاشکی یه جماعت زیادی دور اینا حلقه زده بود و منم آرنج می زدم و خودمو می رسوندم به مرکز ماجرا. بعد آروم از بغل دستیم می پرسیدم چی شده؟ ولی احد الناسی این ماجرا واسش جالب نبود. چرا؟ چون خیلی آدمای مهمی هستن که این چیزا نظرشون رو جلب نمیکنه؟ نخیر. چون همه چی لوس و قانونمند شده. چون نباید این کار رو کرد. خود من انقدر آدم چس چربی بودم که تو ایران دعوا نگاه نمی کردم. در صورتیکه پول می دادم که خالی بندی همونو تو سینما نگاه کنم. ولی نمی رفتم حلقه بزنم دور معرکه. کما اینکه دوست داشتم. یه جور مازوخیستی دوست داشتم، ینی می ترسیدم عین سگ، ولی کشش داشت برام، هیجانی می شدم. فکر کن حتی یک قدم جلوتر هم بری: بزنی وسط معرکه و بری که جداشون کنی. آقا نزن، زشته، زن واستاده. بابا کشتیش، منظوری نداشته، ئه، چرا منو میزنی حمال. بعد خودم هم برم دعوا و کتک کاری و بیمارستان. اصلن مردم هم اشکالی نداشت. اسم کوچه مون میشد خرس جوانمرد. مثه مثلن خیابون «جوانمرد قصاب». چرا که نه.

3 Responses to “10:02 Sobh”


  1. 1 زت مارس 19, 2011 در 1:32 ق.ظ.

    می بینم پا تو کفش ایناریتو کردی و پازلی زدی. خیلی باحال شده.

  2. 2 مهندس بيكار مارس 20, 2011 در 12:19 ق.ظ.

    سلام بر خرس جوانمرد
    آقا چقدر اينجا سوتو كوره. ياد اون وبلاگ معروف قديمي بخير. بايد يكم اينجا رو داغش كني.
    البته فك كنم خودتم ديگه حس و حال قبلي رو نداري. دير به دير آپ ميكني. حق هم داري، وقتگيره.

  3. 3 Mahsa اوت 17, 2016 در 5:51 ب.ظ.

    خیلی خوبی


پاسخی بگذارید

KHERS’s Twitter

  • @Shimuszm اگه اسم قهرمانم پولس بود اونوقت اسم رمانم رو می‌ذاشتم «پاییز پولس». واج‌آرایی و ازین حرفا. 18 hours ago
  • روس‌ها نسخه‌ی جوگیرتر ایرانیان. 18 hours ago
  • تقسیم طبقاتی جدید تهران: راننده‌های اسنپ مشتریای اسنپ 18 hours ago
  • یه ماه وقت دارم یه گزارشی بنویسم. ۲۰ روز گذشته. بدیهیه که روز ۳۳ دست بقلم خواهم شد. 18 hours ago
  • RT @aeen_norouzi: مثلا خواسته‌ی اصلی مردی که توی کافه داشت کلیپ می‌دید و قهقهه می‌زد در واقع این بود: من رو ببینید. من بهش خیره شده بودم ا… 21 hours ago

بایگانی

Blog Stats

  • 1,067,736 hits

grizzly.khers@gmail.com


