Home Alone 2

«هوم الون» اصلی را باید جمعه می نوشتم. نوشتمش اما فرصت نکردم از کله به کامپیوتر منتقلش کنم. همانجا می ماند تا پس فردا که کلن یادم برود. به جایش از امروز، صبح دوشنبه اولین روز هفته می گویم. نشسته ام خانه و دارم ویرایش های استاد روی پایان نامه ام را نگاه می کنم. با روان نویس قرمز و حروف بزرگ نوشته. فکر می کند اینجوری سندیت بیشتری به کامنتهای تو خالی اش می دهد. ویرگول را با ویرگولنقطه عوض کرده. این را با هر رنگ خودکاری بنویسی، هر قدر درشت بنویسی، هر چقدر روان نویس را موقع نوشتن فشار بدهی روی کاغذ، باز هم فرقی نمی کند. حرفی برای گفتن نداری، من می دانم، خودت هم می دانی. بگذار بین خودمان بماند، اینجوری برای هر دوتایمان بهتر است.

 

کل آخر هفته در شرایطی گذشت که فکر کنم بهش می گویند «دعوا». ولی من فقط خواهش کردم که زنم موقع رانندگی بهم کامنت ندهد. هوش فوق العاده ای ندارم، اما بضاعت ناقابلم برای فهم تابلوهای راهنمایی و راننگی کافی است. هنوز هم فکر می کنم دعوا نشده، ولی اون اینطوری فکر نمی کند. عصر یکشنبه نشستیم «کریمر علیه کریمر» دیدیم و همین زمینه ساز تلطیف فضا شد. زنم مفصل به حال فرزند طلاق توی فیلم گریه کرد و منم به شدت کره کردم برای «فرنچ تست*».

 

من به یک پیرمرد رادیوباز تبدیل شده ام. هوا منفی هجده است، دو تا پلیور و جوراب پشمی پوشیده ام و تحلیل قتلهای آریزونا و آلبرتا را گوش می دهم. می گویند قاتل ها در وقت آزادشان نیچه می خوانده اند. بعد یک کم از دیالوگ فیلم «روپ» هیچکاک را پخش کردند، آنجا که استاده می گوید شاگردهایش اشتباه حرف هایش را فهمیده اند و اینها. بعد با سه تا استاد دانشگاه حرف زدند. اولی ساکن مونترال بود ولی رفته بود تور دو فرانس. می گفت تقصیر خواهر نیچه است** که بدون اجازه فردریش یک سری کارهای خام و ویرایش نشده اش را بعد مرگش چاپ کرده، و اینها شاید غلط انداز باشند. طبعن استاد دوم مخالف بود. چیزهای دیگری می گفت راجع به نیهیلیسم که درست نفهمیدم. بعد احساس کردم دوستان دوباره خوراک خودارضایی ذهنی پیدا کرده اند.

 

منفی هجده است و شیشه ها یخ زده اند. بخاری ها درست کار نمی کنند. در کمد دیواری چهار ماه است که خراب است و توی «نوبت» تعمیرات است. خودم را سبک نمی کنم و برای بخاری زنگ نمی زنم. لابد بهار می آیند واسه تعمیر. تازه دوست دارم زندگی با پتو را. صبح ها شیر قهوه های گنده می خورم که گرم شوم. عصر ها آبجو های گنده می خورم که گرم شوم. غروب ها آلبوم عکس نگاه می کنم که گرم شوم. شب ها ثکث می کنم که گرم شوم. اصلن ناگهانی زندگیم هدفمند شده. باید خودم را گرم نگه دارم.

 

* تخم مرغ و شیر را هم می زنی، نون تست را تویش می خیسانی و بعد سرخ می کنی، بعد می خوری، بعد ورزش می کنی که لاغر بشی، اما گشنه تر می شی و دوباره فرنچ تست می خوری.

 

**ماده خام برای دوستان فمینیست نما ;-)

12 Responses to “Home Alone 2”


  1. 1 مهندس بيكار ژانویه 25, 2011 در 10:44 ق.ظ.

    آقا يه سري برنامه هست واسه انتقال از كله به كامپيوتر سريع.
    يو ميخوني اون تايپ ميكنه. يه امتحاني بزن و جماعتي را از افاضات سر موقعت محروم نكن.
    بابا ما دوست داريم عزيز به چه زبوني بگيم…؟ :D

  2. 2 مهندس بيكار ژانویه 25, 2011 در 10:45 ق.ظ.

    اون خط آخر رو بايد با كسره بخوني يعني دوستت داريم…

  3. 3 ناشناس ژانویه 25, 2011 در 7:05 ب.ظ.

    خرس جان من که فکر می کردم استادت کارش خیلی درسته

  4. 4 hebrown ژانویه 25, 2011 در 8:45 ب.ظ.

    واللا من که با استاد تو همیشه خیلی حال می کردم. نگو اینم گشاد بوده

  5. 5 Hebrown ژانویه 25, 2011 در 9:10 ب.ظ.

    واللا من که بااستاد تو خیلی حال می کنم. یعنی چند بار گفتی که گشاد. ولی دیگه فکر نمی کردم در این حد باشه1

  6. 6 m.n.sh ژانویه 26, 2011 در 11:15 ق.ظ.

    حالا اگه هیچ ایرادی نگرفته بود ، خیلی استاد خوبی می شد !!! دست بردار حاجی

    • 7 KHERS ژانویه 26, 2011 در 2:10 ب.ظ.

      ببین من داستانهای زیادی با این آدم دارم، بزار درسم تموم شه سعی می کنم بنویسم.
      بعد بخدا من دنبال ایراد هستم. ینی اصن رفتم بهش گفتم بابا نظر کلی ات راجع به این فصل چیه؟ پیوستگی داره؟ همگنه؟ زیاد از این شاخه به اون شاخه نپریدم؟ ولی اصن توجهی به این این چیزا نداره…

  7. 8 ساناز ژانویه 26, 2011 در 5:57 ب.ظ.

    توی فرنچ تست کمی دارچین بریز بی نظیر می شه!

  8. 10 بهروز ژانویه 29, 2011 در 4:08 ق.ظ.

    سلام-اگه یادت باشه من یه بار دیگه هم لینک گوگل ریدرت رو ازت گرفته بودم!واسه قدیما.این بار هم لینکش رو مرحمت کن!

  9. 12 مهندس بيكار ژانویه 29, 2011 در 9:37 ب.ظ.

    اينم واسه خرس عزيز


پاسخی بگذارید

KHERS’s Twitter

  • تنها خوبى اينترنت ضعيفم اينه كه توى اينستا همون عكساى محو رو لايك ميزنم و سر ميدم ميرم پايين زودتر كارم تموم شه. 1 day ago
  • بعلت ترک سیگار شامه‌م انقدر تیز شده که گاهی فکر می‌کنم این دیگه دماغ نیست، شمشیره. 3 days ago
  • قاطی کردن سالاد کهنه و نو جرمه. 3 days ago
  • اصل پول و سود پول دو تا چيز متفاوتن. 4 days ago
  • @better_el من گفتم؟ 😑 4 days ago

بایگانی

Blog Stats

  • 1,089,202 hits

grizzly.khers@gmail.com


