سوت

صبح اول صبح قهوه و نون شیرینی گرفتی دستت، وایسادی دم آسانسور، با اون شلوار کوتاه مسخره و کوله پشتی هشتاد لیتریت. بعد داری سوت هم میزنی؟ ینی مثلاً توی زندگی خوشحالی؟ اصن واسه چی شلوار کوتاه پوشیدی؟ خودت هم بهتر از من میدونی هوا مناسب شلوار کوتاه نیست. بعد اصن چرا یه لقمه نون و پنیر صبح تو خونه ات زهر مارت نمی کنی؟ اصن اینا به کنار. چرا اون سوت مسخرتو قطعش نمی کنی؟ کوری، نمی بینی منم منتظر آسانسورم؟ آقا من شاید اون سوت تف تفی تو رو نخوام بشنوم. اونم صبح اول صبحی. اصن اینا به کنار. ینی جدی جدی داری توی آسانسور هم سوت رو ادامه میدی؟ فکر می کنی خوب سوت می زنی؟ برو اول سوت زدن یاد بگیر. اصن اگه شعور سوت زدن داشتی و بلد بودی، سر صبحی تو آسانسور قانون شکنی نمی کردی و به حریم من هم تجاوز نمی کردی. بعد اصن آهنگ خاصی هم نمی زنی که. اصن معلوم نیست چی می خوای بزنی. واضحه از این سوت سمبلیک هاست: من مرد میانسالی هستم، صبح زنم رو ماچ آبدار کردم، بچه مو الآن گذاشتم مدرسه، از کافه مورد علاقه ام قهوه و شیرینی مورد علاقه ام رو گرفتم، وای خدا چقدر خوشحالم، هوام که گرمه (ارواح عمه ات)، منم که رگ های واریسی پاهام رو انداختم بیرون، بزار سوت هم بزنم همه دنیا خوشحالی منو بفهمه. حالام تا دیر نشده بدوم بروم پشت میزم، یک کم کار کنم، تا هشت ساعت دیگه که موقع برگشت دوباره کوله پشتی صد و شصت لیتریم رو آویزونم کنم و دوباره سوت زنان برم خونه زنمو ماچ آبدار کنم. اه.

10 Responses to “سوت”


  1. 1 مهندس بيكار دسامبر 1, 2010 در 8:59 ب.ظ.

    It sucks!

  2. 2 sara دسامبر 1, 2010 در 9:19 ب.ظ.

    1. وا! بخیل!!
    2.. نمی دونم جرا این نوشته آشنا بود, قبلاً شبیهشو ننوشته بودی؟! حس کردم رفتم تو آرشیو!!
    *************************************************************
    قبلن تو نوشته بودم بعنوان نوت توی ریدر. بعد پرروبازی در آوردم و دوباره پستش کردم.

  3. 3 پرتقال بانو دسامبر 1, 2010 در 9:47 ب.ظ.

    اَه

  4. 4 Hebrown دسامبر 1, 2010 در 10:25 ب.ظ.

    حالا يه غلطي كرده، چرا ميزني خوب

  5. 5 نیلوفر دسامبر 1, 2010 در 11:02 ب.ظ.

    :)
    خیلی خوبه که توی دنیا از این مدل آدمها هم پیدا میشن! بالاخره تنوعیه برای خودش :))

  6. 6 caspiansea دسامبر 2, 2010 در 10:22 ق.ظ.

    khers jaan , kamelan movafegham. iaani mikhaai ba mosht bezani to dahane hamchin adama ee.

  7. 7 barayeto دسامبر 2, 2010 در 3:58 ب.ظ.

    یادم باشه همسایگی تو خونه نگیرم…از هر جهت!!!

  8. 9 نیک ناز دسامبر 17, 2010 در 7:57 ق.ظ.

    اعصاب معصاب نداری ها خرس. مطمئنی بعد از پایان تیتراژ این برنامه یه فصل سیر نزدیش؟

  9. 10 کاپیتان بابک مه 8, 2012 در 9:18 ق.ظ.

    خوشم نیومد از این نوشته. اون سوت زنه هم کارش خوب نبود


پاسخی بگذارید

KHERS’s Twitter

  • @Shimuszm اگه اسم قهرمانم پولس بود اونوقت اسم رمانم رو می‌ذاشتم «پاییز پولس». واج‌آرایی و ازین حرفا. 18 hours ago
  • روس‌ها نسخه‌ی جوگیرتر ایرانیان. 18 hours ago
  • تقسیم طبقاتی جدید تهران: راننده‌های اسنپ مشتریای اسنپ 18 hours ago
  • یه ماه وقت دارم یه گزارشی بنویسم. ۲۰ روز گذشته. بدیهیه که روز ۳۳ دست بقلم خواهم شد. 18 hours ago
  • RT @aeen_norouzi: مثلا خواسته‌ی اصلی مردی که توی کافه داشت کلیپ می‌دید و قهقهه می‌زد در واقع این بود: من رو ببینید. من بهش خیره شده بودم ا… 21 hours ago

بایگانی

Blog Stats

  • 1,067,739 hits

grizzly.khers@gmail.com


