من دیگه اون آدم قبلی نیستم

دوستان خوبی که اینجا رو از فید دنبال می کنید و لطف دارید و منو لینک کردید، یه لطف دیگه هم بکنید و اینجا رو با عنوان KHERS یا هر جانور دیگه ای که دوست دارید لینک کنید، اما حواستون باشه که (بقول کیوسک) من دیگه اون آدم قبلی نیستم.

28 Responses to “من دیگه اون آدم قبلی نیستم”


  1. 1 Hebrown اکتبر 31, 2010 در 10:03 ب.ظ.

    گريزلي عزيز، راستش من خودم بخاطر اون كامنتي كه تو پست اولت نوشتم عذاب وجدان گرفتم.

    • 2 KHERS اکتبر 31, 2010 در 10:09 ب.ظ.

      اذیت نکن خودتو، شما که مقصر چیزی نیستی. دوستان هم همه دارن همکاری میکنن و نرم و لطیف همه چی داره انجام میشه. واقعن از دوستانی که مساله رو نمیدونن انتظاری نیست، و همینکه بدون دونستن جزییات ماجرا، درخواست آدمو قبول میکنن خیلی خوبه.
      :)

  2. 3 Hebrown اکتبر 31, 2010 در 10:09 ب.ظ.

    آقا الان ديدم كه اونو اصلاحش كردي.خيالم راحت شد D:
    من دوباره از بابت اون قضيه عذر مي خوام

  3. 4 مهدی اکتبر 31, 2010 در 11:13 ب.ظ.

    فقط به خاطر درخواستت کلی کار کردم:
    1.فید قبلیتئ آنسابکرایب کرد
    2.وبلاگ جدیدتو باز کردم
    3.سابکرایبش کردم!
    خوب و خوش باشی فقط از جماعت اولیور کان اینقد کار نخوا!

    جدا از این چرتی که گفتم.
    مدتی هست یه ترک از اپیکا رو خیلی گوش میدم به نام سیفگارد تو پرادایز دوست داشتی بگیر گوش کن(سبک اهنگ برعکس سبک اصلیشون متال نیست)
    از این قسمت لیریک عجیب خوشم میاد:
    Our freedom the most precious thing we’ve ever had
    The reward from the blood we’ve ever shed»

  4. 5 خانوم زيگزاگ نوامبر 1, 2010 در 5:13 ب.ظ.

    ببخشید برای دیلی در عکس‌العملم. به‌هرحال درخواستتون اجرا شد.

    فید همون قبلیه؟ می‌تونم بپرسم چطور می‌شه فیدبرنر رو به آدرس جدید منتقل کرد؟

    • 6 KHERS نوامبر 1, 2010 در 5:41 ب.ظ.

      مرسی. اگه فیدبرنر داشته باشی امکان پذیره. آدرس فیده فیدبرنری همیشه ثابته و توی تنظیماتش میشه هر سایت یا بلاگی رو معرفی کرد. اینجوری اگه آدم مثلن سایتش عوض بشه کافیه که بره تو اکانت فیدبرنر (که البته الآن دیگه ماله گوگله) و سایت جدیدش رو معرفی کنه به جای سایت قبلی. با فید اصلی بلاگ البته نمیشه از این کارا کرد.

  5. 7 خانوم زيگزاگ نوامبر 1, 2010 در 5:53 ب.ظ.

    مشکلي که من دارم اينه که وقتي فيدبرنرم رو توي گوگل سابسکراب مي‌کنم اون بالايي که عنوان وبلاگ مي‌ياد بغلش فلش به سمت راستي که منو به صفحه‌ي اصلي وبلاگ -و نه لينک مطلب- راهنمايي مي‌کنه وجود نداره. نمي‌دونم مشکلش کجاست. شما پيشنهادي داريد؟
    البته ببخشيد که يهو اينجا مطرحش کردم. چون وبلاگم داره با معضل قيلطرينگ دست‌وپنجه نرم مي‌کنه مي‌پرسم اينو.

    • 8 KHERS نوامبر 1, 2010 در 7:14 ب.ظ.

      من میرم اینجا:
      feedburner.google.com
      لاگین می کنم و میره توی یه صفحه که اسم فید و تعداد سابسکرایبرها رو داره. رو اسمه کلیک می کنم.
      میره یه صفحه دیگه نمودار آمار فید رو نشون میده. بالای صفحه یه لینک داره بنام:
      edit feed details
      اونو میزنم و اونجا میشه آدرس بلاگ رو عوض کرد. این مسیرو برو شاید حل شد.
      :)

  6. 9 pegi* نوامبر 1, 2010 در 7:00 ب.ظ.

    ما که نفهمیدیم چی شد
    اما اوامر اجرا شد ;)

  7. 10 دانشمند نوامبر 2, 2010 در 1:25 ق.ظ.

    بسیار هم خوب و شیک و مجلسی، باشه که وبلاگ نو قدمش مبارک باشه و ستارگان و کواکب کاری به کارت نداشته باشن

  8. 11 آيه نوامبر 2, 2010 در 10:26 ق.ظ.

    مباركا باشه ! شادي كنون جاشه !!!
    گريزلي خوبه ؟ خرس گنده ؟ خرس قهوي ؟ خرس كوهستان ؟ عمو خرسه ؟
    لطفن جواب فوري ! جهت لينكيدن خوبه يه اسم ثابت داشته باشين .

  9. 13 caspiansea نوامبر 3, 2010 در 10:04 ق.ظ.

    Mer30 khers jaan. Kheili sakhte khers seda kardanet vali mamnun.

  10. 14 پرتقال بانو نوامبر 4, 2010 در 9:12 ق.ظ.

    تمام مراحل انجام شد.
    خیلی خیلی خوشحالم دوباره میتونم بخونمت KHERS جوون.
    (کاش یه اسم دیگه گذاشته بودی.یکم سخته تا راه بیفتیم!)

  11. 15 brief-encounter نوامبر 4, 2010 در 8:11 ب.ظ.

    هی برادر جان هی
    اون پست سلاطونت داستان من ه با این تفاوت که ختم به خیر نشد

  12. 17 مهندس بيكار نوامبر 4, 2010 در 8:32 ب.ظ.

    به مباركه خرس عزيز!
    اي ول ديگه داشت حوصلمون بد سر ميرفتا…
    آقا موفق باشي، مي خوامت :D

  13. 19 مهندس بيكار نوامبر 4, 2010 در 8:47 ب.ظ.

    آقا مي خوام ببوسيمت!
    قهوه تلخ رو ميبيني؟
    كيه؟ كيهههههههه؟ :D

  14. 20 مهندس نوامبر 5, 2010 در 2:50 ق.ظ.

    قبلی چی شد پس؟

  15. 22 پاپيون نوامبر 5, 2010 در 6:46 ب.ظ.

    امیدوارم اینجا هم موفق باشی …

  16. 23 barayeto نوامبر 6, 2010 در 2:24 ب.ظ.

    وووییی از رو لینکی که داده بودی اومدم و یه نفس خوندمت.من اان میرم لینکت میکنم.چون هر وقت یه وبلاگ خوب پیدا میکنم میگم لینکشکنم بعد یادم میره.

  17. 24 دوشیزه- متولد اسفند نوامبر 10, 2010 در 7:35 ق.ظ.

    واقعا اسم با مصمایی گذاشتید :دی
    چشم.. تغییر نام دادیم به خرس!

  18. 25 ساناز نوامبر 27, 2010 در 6:19 ب.ظ.

    من نمی دونم که چرا دیگه اون آدم قبلی نیستی ولی خواستم بهت بگم که وقتی ناپدید شدی کلی ناراحت شدم و آخر از لنگدراز پرسیدم که آیا ازت خبر داره یا نه… خیلی یه دفعه ایی غیب شدی… اون هم وقتی که شوهر من هم شروع کرده بود روی تک پکش کار کنه و راپونزل های دماغش هم باید کنترل می شدند و خلاصه کلی دو تایی با مطالبت و سبک با نمک ات حال می کردیم…
    خواننده های خاموشِ آماتور هم دل دارند… تو رو خدا یه هو غیبتون نزنه…

  19. 27 ویدا فوریه 20, 2012 در 7:39 ق.ظ.

    ای جانم
    بخند خرس جان
    که خوشم آمد از آمدنت!
    یعنی از دیروز که اینجا رو کشفیدم و از آخر اومدم اول…
    عجب قلمی بهم زدی پسر… ماشالا عین قالی کرمونه!

  20. 28 الیاس یاری فوریه 21, 2012 در 3:49 ب.ظ.

    من دیگه اون آدم قبلی نیستم

    تا وقتی تو نباشی هیچی عوض نمیشه قفل های زندگیم همش به دست تو وا میشه

    ————————————————————————-

    بچه های خیابونی رو میزنم تو سرشون فیلم می سازم فیلمو میفرستم جشنواره از شهرت ثروت می سازم

    هرچیزی که می خوای باشی باش . فقط تو نباشی هیچی عوض نمیشه خرس جان


پاسخی بگذارید

KHERS’s Twitter

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

بایگانی

Blog Stats

  • 1,089,202 hits

grizzly.khers@gmail.com


